God natt.

Kom en halvtimme sent i morse.. Dessa bussar alltså......
När jag kom till multimedian så fick jag givetvis fortsätta med den fula hemsidan jag påbörjade förra gången.
Sen gick Daniel, Fanny och jag och åt på donken, det var nämligen bara vi som va där då. Sen kom Emma efter tolv. Då bestämde vi oss för att plugga inför naturprovet vi hade idag. Kändes ändå hyfsat bra. Men som alltid när jag får provet i handen får jag hjärnsläpp. Kommer inte ihåg någonting. Jätte irriterande. men men fick svarat på en del frågor iallafall. Så godkänt ska jag nog lyckas få. Fick förövrigt G på den första inlämningsuppgiften och VG på labrapporten.. På formgivningen så fick vi veta lite mer om tröjtrycken vi ska göra...
jag har bestämt mig för två bilder jag ska ha...


Denna bilden.. och sedan någon grym text till.. På en vit t-shirt.. Hade inte det varit snyggt?

ORGINALBILD UNDER...




Sen Ashton Kutcher på en svart tröja.. Yammie.

Nå vad säger ni ? Låter det bra?

Hade en oförberedd redovisning igår ocskå. Ingen i klassen visste att vi skulle redovisa i Projekt och Företagande (där vi har startat ett UF också)
Så en snubbe från UF var där och skulle lyssna på oss. Men vi fick en nästan tio minuter lång redovisning ändå.
Vet inte vad han tyckte men.. han bad oss ringa iallafall... ;-)



kommentera bastards! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0