HEMMA.

Dagen började med att jag gick upp vid sju. Väldigt tidigt. Men jag la mig tidigt så inte så konstigt.
Sen vid nio började emma att baka, och vid tio satte jag ingång med frukosten som skulle va klar tills mamma gick upp. Äggröra och Bacon.  Det va vad hon önskade. Sen snabbt göra iordning sig för att vara ute en hel dag. Tog på mig massa kläder. när vi kommer upp till Prässebo är vi ju varma! Så jackorna av. Men senare blev det lite kallare. Jätte trevligt va det. Massa bilder finns på facebook.  Mikael vann "prässebovasan", Jessica kom två och Malin trea.
Senare lirade Mikael på Gitarren, väldigt braaa.  Kom en del folk faktiskt, mer än vad jag trodde. Angelica, Sofie och Josefine kommer hit sen.. fler folk kommer från mammas kompisar hehe. spela lite spel och ha det trevligt och dricka vin. mmmmm. Vad jag har längtat efter att få dricka vin,
I Prässebo drack jag jäger och öl.. Frös faktiskt ingenting, inte ens om mina fötter som brukar vara extra känsliga.
Nej nu ska jag lämna datorn ifred så bilderna kan laddas upp på face. Är en hel del..
caio!

 

Mamma fick en hjärtformad bakform med löstagbar kant och 6 st bordstabletter.

Båda är från Lagerhouse! Tacka gudarna att Lagerhouse finns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0