God natt

Sitter vid den stationära datorn som är hundra år gammal typ. Mamma har fått igång den igen, så har spelat Globetrotter2. Ni ska veta vad smart jag har blivit nu! Oj oj. Stenkoll på allt från konst till scout!  haha.
Funderar på att gå och lägga mig faktiskt, är jätte trött. Sov någon timma tidigare idag. Börjar halv tio imorgon tror jag. Så lilla jag är i skolan en timme innan som vanligt och får sitta och göra ingenting. Vad jag älskar att bo på landet, har jag nämnt det eller ? Jag lyckas alltid få sånna störda schema tider. Varför kan vi inte börja  8.25 alla dagar och sluta tidigare istället. Hur svårt är det liksom.

Slutar fem imorgon, och lär inte få gå tidigare så jag hinner med sisya 402 utan får väl åka ner till stan och ta grön därifrån till Daniel. Är väl hos honom jätte sent.
Jag är deprimerad.

Missar också allt jag ville se på 5an idag. Dating in the dark, sex and the city m.m underbart!

Föresten vilken av klänningarna tycker ni att jag ska köpa som jag la ut tidigare i veckan, klicka här för att se. Säg vad ni tycker! jag kan inte bestämma mig! Vet inte ens om de blir någon av dom, men det är dom jag har tittat ur hittils iallafall.

Kommentarer
Postat av: Angelicaaaaa ;)

Den blåa hade nog blivit fin till ditt mörka hår & blå ögon ;)

2010-03-02 @ 21:20:12
URL: http://angelicastroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0