22:42

Suttit nere hos Alexander nu sen han kom hem, vi har kollat upp bilar för bal och student.. Sen visa jag den coola vi ska åka i till studentfesten. Sen har vi kollat och tänkt hur hans logga skulle kunna se ut och det ser ut som om han har fått en idé. Vilken tur!  hehe.

Börjar tidigt imorgon, tidigare än vanligt, vi ska ha nationella prov övning i svenska.
Eftersom jag slutar kvart över tre så ska jag träffa Mattias och vi ska fika och prata skit.
inte setts sen min födelsedag !? Lite snabbt vid bussen en gång också, men inte fått snacka.

Ringde precis älsklingen, men han sa att han sov, opps. Men vi kom faktiskt överens om att jag skulle ringa när jag skulle sova! Så bli inte arg baby :-) Du kunde sagt till. Älskar dig, du är bäst.

Sen så ska jag nog åka ner till familjen på brännögård och hälsa på vecka 14. Komma ifrån liten, visserligen till landet. Men där finns ju världens gulligaste unge. Och en underbar Agge med sambo. Ville såklart ha med mig Daniel, men han skulle jobba kanske, sen kanske han inte ville..vem vet. Sen är jag hemma lagom till Angelicas Födelsedag.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0