Vilken lektion har jag egentligen!?

Åtta saker om dig själv:


1.är du singel?
Nej
2. är du lycklig?
Ja
3. är du uttråkad?
Ja
4.Är du ledsen?
Nej
5. Är du italienare?
Nej
6. Är du cooling?
Nej
7. Är du från irland ?
Nej
8. är dina föräldrar fortfarande gifta?
Ja

Åtta saker om ditt kärleksliv:

1. tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Nej
2. Har du någon gång blivit sårad ?

Ja
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille samma natt flera gånger?

Ja
4.Har du gillat en tjej/kille utan att berättat det för henne/honom?
Ja.
5. har du kysst någon under dessa två senaste veckorna?
Ja
6. har du haft en hemlig beundrare.?
Alltid
7. är du kär ?
Ja
8. vill du gifta dig när du blir stor ?
Vet inte..

10 saker 2 alternativ:

1. kärlek eller lust?
Kärlek
2. Hår eller ögon`?
Ögon
3. katter eller hundar ?
Hund
4. Några få bästa vänner eller jättemånga ''vanliga'' kompisar?

Några få
5. Tv eller internet?
Tv
6.Coca-cola elr pepsi?
Coca-cola
7.Utekväll eller romantiska hemmakväll?
Båda
8. Pengar eller lycka?
Lycka
9. dag eller natt?
Dag
10. Msn eller mobil?
Mobil

tio ''har du någonsin'':

1.blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?

Aldrig ens försökt
2.brutit ett ben?

Aldirg.
3.Gjort nåt du ångrar?
Ja
4. hoppat bungee jump?
Nej
5. ljugit för någon du tycker om?

Har jag säkert...
6. ätiti en hel tårta?

Nej
7. gjort bort dig offentligt?
Har jag säkert
8. vilja bli tsm med ditt ex igen ?

Verkligen inte
9. Gråtit när ett husdjur dog ?

Ja
10. velat försvinna?

har jag nog

10 senaste:

1.telefonsamtal du gjorde ?
Alexander
2. telefonsamtal du fick?
Mamma
3. peronsen du låg med?
Min ensak
4. roligaste grejen som hänt?
Sofia igår
5. personen du sms:ade med ?
Angelica
6. du kysste?
Daniel
7. du skrev till på myspace?
Har inte den skiten
8. du kommenterade?
ingen aning
9. du tillbringade natten med?
Sofia
10. du kramade?
Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0