Skolan

Har Grafisk Kommunikation nu. Håller fortfarande på med min APU loggbok. Ska försöka komma på en snygg framsida. Vilket jag aldrig gör. Blir något lätt som vanligt! Jobbigt med en sån här super lång lektion! 8.25 - 11.40
Idag lär nog inte hända så mycket. Slutar 16.20 och pappa har träning så kan nog inte åka med honom hem. Sen fixar väl jag käket idag. Om inte Emma gör det innan hon drar till sin träning





hittade massa bilder i min "bildermapp" i skolan. Detta är från Michelles 18 årsdag.
Jag var "blond" eller gul i håret..


Sofia fotade en Sillouettbild på mig. Kommer inte ihåg när detta va  ?

Jag fotade en på henne..


oooooj




Kommentarer
Postat av: Sofia

gud va söt du är :)

Jag tyckte du passade i sitt "blonda" haha hår :)

2010-01-25 @ 21:37:45
URL: http://heardofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0