Seg helg.

Daniel kom hit i Fredags.. Åt lite sedan satte han sig och spela nitendo. Sen började Lets Dance. Trött som jag var var detväl knappt att jag orkade titta på det.
Senare blev det film på voddler..
Lördagen var nog den segaste dagenpå länge. Vi gjorde absolut ingenintg. Han spelade lite nitendo medans jag lagade mat. Sedan lite tvtittande... något måste vi göra ju, så vi spelade lite spel tills det var dags att lägga sig.. Och se ytterligare filmer på voddler. Jag kan rekomendera G.I Jane. Grym film!
Idag.. tjaa. Daniel åkte hem vid fyra. Jag har inte gjort så mycket efter det. Duschat och sett på film.
Jag vill bowla! När ska det ske då.....
Ska äta en sen lunch med Emma på Tisdag.
På Fredag kanske träffa en gammal kompis.
Stan imorgon också för att inhandla smycken till uf.
Annars har jag inga planer för veckan. Eller helgen som kommer.. nå ? Angelica... Tänker du på samma sak som jag :-)
Nu är det läggdax för min del iallafall. Ha de.

Kommentarer
Postat av: Angelicaaaa

Hm.. är någon sugen på bowling?? annars vet jag nog inte :O

2010-02-01 @ 17:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0