Onsdag

haihai.

Slutade tolv idag.. Var någon slags valdag på eftermiddagen, så hade bara naturkunskap och mediakommunikation.
Sovit hos älsklingen inatt. Åkte med Niklas till skolan. Gick upp klockan åtta. Hur skönt som helst att få lite extra sovmorgon! Hade jag sovit hemma hade jag fått ta bussen klockan sju.

Fixade lite mat till mig. Alexander gör resten senare till sig och Emma. Han ville så gärna ha falukorv och pulvermos. Men ni som känner mig.. vet att jag inte gillar det. Så jag gjorde Potatis.

Har kollat på Andra Avenyn nyss. Ganska segt avsnitt.
Nu är jag inne på Paradise Hotel.

Lite bilder från fotolektionen i Fredags:










Sötis sigge.


Alexander tackar Daniel för en bra kväll på båten (hans första gång,
och han gillade det)



D, Älskar dig babe












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0