Nyttigt är gott.

Nu har jag funderat. Och tycker vi här hemma borde äta nyttigare mat!(iallafall jag) :) Den är väl inte onyttig kanske. Men en nyttigare. Med mer frukt och grönsaker. Ta mindre mat på tallriken och så. Behöver ju inte ösa! (vilket man gör när det är god mat) Och jag borde äta 4 gånger om dagen istället för typ två. OCH! ut å gå. Nu är det kanske lite väl kallt för det. Men när det blivit lite varmare. Jag känner att jag måste få upp min kondition och bli lite piggare och fräshare. Annars kommer min vikt att stiga mer och mer, och jag blir tröttare. Borde kanske sätta igång med innebandyn igen. Men jag har inte råd till det just nu. Sen skulle Magda snacka med hennes sköthästs ägare. Hade inga hästar som behöver motion nu, men till sommaren trodde Magda att hon skulle få. Men får se hur det blir med den saken. Handflatemetoden låter som en metod att testa, kanske.

Har inte städat ännu. Har fortsatt tvätta och kollat på Zone Reality.
Så tråkigt att vara helt ensam hemma.  Angelica är hos Hampus, Sofie har jag ingen aning om vad hon gör..
Daniel.. ingen aning, han svarar inte på sin telefon (ovanligt-.-), finns inget liv i den änden. Orkar inte ens försöka nu. Han vill inte prata med mig helt enkelt! :)

Butik Juliana (där jag ska köpa balklänningen) håller på flyttas ner till Lödöse nu.
Balen vet jag inte när den är heller. Känner mig inte speciellt peppad att gå längre. 
Kommer säkert bli kul när man väl är där. Men Men. 

Kanske ska få någonting gjort i mitt rum... ?  

Jay sean ft. Lil Wayne - Down

 

 




Kommentarer
Postat av: Sofie Severinsson

Ojojoj :P Sofie är hos sin pappa ;) Men hon ska hem till nygård idag igen ;)

Ja, du kan vara med mig på min diet :D Den går ganska bra faktiskt ;) Testa, testa ;)

Och balen.. ja, det finns ju en del att fixa. Jag får ta ett ryck en dag och dra ner till Butik Juliana och kolla klänning ;)

2010-01-17 @ 16:26:23
URL: http://severinsson.blogg.se/
Postat av: Angelica Med C

åååh sikken ära att vara med på 4 bilder på din header! + att min jacka är rätt tacksam också ;)

2010-01-17 @ 16:59:10
Postat av: Sofia

Va fint du gjort på bloggen gumman:)

Hoppas att du haft en bra helg:)

2010-01-17 @ 19:21:07
URL: http://heardofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0