Mysig helg hos Älsklingen

Har ganska nyligen kommit hem från Daniel. Har bara hunnit duscha än så länge. Ska ta mig något att äta strax.  En macka och te kanske? anyway..

Helgen hos Daniel har varit slapp (ovanligt).  Kom dit i Fredags. Då kollade vi lite inspelningar på Daniel under gymnasietiden. Sötis. Sedan kollade vi utröstningen i Lets Dance. Sen var jag så galet trött, konstigt.. Så vi gick och la oss, satte på en film. Självklart somnade jag på andra filmen. I Lördags gick vi upp jätte sent, eller jag gick upp tidigare än Daniel och åt frukost (då var klockan typ ett) Jag åt frukost de andra åt frukt och bulle. Daniel låg och kollade film, trött som han var orkade han väl inte gå upp och äta fören vid middagen. Då blev det kycklingwok. En thailänsk, väldigt god! Därefter kollade vi väl tv.. senare på kvällen blev de grekisk hemma gjord sallad. Mumms och där efter chips och dip till filmen the day the earth stood still. Som Daniel hade längtat efter dessa chips. Sedan gick vi upp och fixade tre filmer.. Jag såg väl inte någon av dom. Somnade med en gång.
Imorgon är det skolan igen, känner mig pigg som en lärka för detta. Eller inte.
men nu ska jag ta mig något att äta och sedan hoppa i säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0