Hemma!

Skolan är sjukt segt. Det ska ni veta. Multimedian gick som smort! Lunchen var uuue som vanligt. Fisk denna gång. Studietiden gjorde vi smycken för fullt! naturkunskapen pratade vi celler. Så tråkigt.
Sen slutade ju alla i MP förutom jag och Fanny typ. För vi har formgivning! Fick redovisa smyckena man sa ha gjort. ( jag & fanny tog från vårt företaget). Resten av lektionen satt vi och skissade på ett tryck som vi sedan ska trycka på en tröja.

tjugo i fem går brandlarmet. Och vi går lugnt ut. När grinden på utsidan ska öppnas lyckas inte fanny få upp den! Sen försöker jag! Det går inte!! Vi är fast här. hehe, Sen kommer en annan och bara vrider på låset och grinden går upp. :o opps..  Allt var iallafall lugnt(men det kom två brandbilar som åkte runt till baksidan av skolan, hmm.. ) så vi gick in igen och sen dråg vi till bussen. hann med alla bussar idag! trotts förseningarna!

nu har jag tryckt i mig två hamburgare! Ska duscha och kanske. bara kanske plugga lite natur.

Daniel och pappa har namnsdag idag! nämligen Karl!
Det hade jag inte glömt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0