God natt

Nu har jag varit väldigt duktig! Städat mitt rum och sorterat i garderoben och tillomed tvättat. Ska bara byta sängkläder innan jag lägger mig. Alltid lika skönt att lägga sig i nya rena lakan! Speciell känsla det där.. he he.

Jag blir också 775kr rikare snart. om dom bara kan hitta mitt APU betyg, så får jag matersättningen direkt till mitt konto! Sen får vi ju studiebidrag på fredag. Då ska de fritidskortet laddas, fär det går ut den 31 januari. Tänk vad länge det håller. har haft det sen i oktober. Så det håller ju bra länge. då blir jag 585:- fattigare. Alltså har jag kvar 1280:- Oj! Det är ju massa kvar. (beror kanske på när jag får matersättningen iof) men får jag inte den har jag endast 505:-  att leva på under månaden. Känner att garderoben har blivit lite tom efter att ha rensat och gett systern lite kläder... Eller så vill jag bara shoppa för shoppandets skull. Men jag ska erkänna att det var innan jul som jag shoppade kläder till mig själv senast.

Men nu blir det nog kvällsmacka och sen hopp i säng.

Den här bilden gillar inte Daniel av någon anledning......?


Saknar dig.

Skolan imorgon; 8.55-15.15
Multimedia
klassråd
Lunch
Svenska
Religonkunskap




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0