Fredag!!

Har inte så mycket för mig nu. Har precis lagat lite mat till mig och pappa, kyckling och klyftpotatis. Enkelt och snabbt. Första veckan i skolan har varit helt okej faktiskt. Träffat Sofia. Åkte med henne till Stenungsund i Onsdags, jätte trevligt. Har inte setts sen innan praktiken någon gång.
Idag tog jag med mig kameran till skolan. Eftersom vi har fotolektion. Lånade ett teleobjektiv av bjarne istället för att använda mitt eget som är 18-55 bara.. Vi skulle ut och fota vinterbilder, i det kalla... burr.  Men fick knäppt några bilder iallafall. Ska lägga in så småningom(Ligger några bilder på facebook, under 2010). Idag händer inte mycket alls. Enda jag ska göra är att kolla på Let's Dance och därefter sova. Finns inte så mycket att göra denna efterlängtade Fredag. Ingen är liksom ledig. kan väl vära lite mysigt att inte göra någonting. Men jag gör det alldeles för ofta så det är inte kul längre. Är så fruktansvärt trött. Ska egentligen läsa igenom lite papper också. Men det har jag inte ork till idag känner jag.
Bjuds på en grymme bra låt. Taio är snygg i denna videon!! mmm.
Taio Cruz - Break your heart






Kommentarer
Postat av: Anonym

du glömmde skriva att du är lite arg på mig älskling=)kyss

2010-01-15 @ 22:36:07
Postat av: Sofia

....Men det är jag inte?

2010-01-16 @ 09:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0