26/1-10 18:18

God Kväll.
Idag har varit en seg dag. Multimedian var helt okej. Fick iof ingen hjälp när jag väl behövde. Fick springa runt och hjälpa alla andra istället. Men till slut när det återstod 5 minuter kvar av lektionen så sa jag till honom att nu får du komma och titta så allt ser bra ut. Då kom han med en gång....
Det vi gör där nu är att jobba i koder. Alltså hemsidor och sånt. Vi ska skapa en hemsida nu.. En "lite mer personlig" typ. kan print screena nästa gång så ska ni få se vad jag gjort...

Sen klassrådet var lika tråkigt och ointressant som vanligt.
Svenskan vill jag inte ens prata om!
Religion TRÅKIGT

Blev galet sugen på thaimat idag. Så det blev det för min del.
Jag gjorde stuvade makaroner till Emma, och hon stekte köttbullarna.
Men makaronerna blev inge vidare. Jag gjorde ju fel. Läste inte riktigt ordentligt på receptet tror jag ... hehe.

Fick sluta en halvtimme tidigare idag för läraren skulle med sin unge  till "vi i femman" grej.


Kommentarer
Postat av: Sofia

gick det bra o göra stuvade makaroner?

2010-01-26 @ 20:50:10
URL: http://heardofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0