Vem vill vara sjuk nu ?

Det är inget roligt att vara sjuk, speciellt inte nu när Skolan är avstängd, och jag är ledig till Måndag! Jag ska försöka få Daniel att komma hit och ta hand om mig :-) Oj vad han ska få slita...
Voddler funkar inte för tillfället. Vad ska jag nu se på ? Har ju sett alla filmer jag har här hemma redan.

La mig vid åtta igår. Jättetrött och seg o frusen.. Vaknade vid tolv och hade drömt en dröm som jag drömde för jätte längesen.. Sen somnade jag om igen och fortsatte drömma samma. Vaknade klockan 3 igen. Somnade om, drömde något helt annat. Kan man drömma så mycket på en natt. På tv är det bara OS, och det vägrar jag se på.

Och jag som skulle ut med Annie i helgen.. Typiskt, får hoppas att jag blir bra tills dess.

Vad ska jag göra nu då ? tjaa, jag är tillräckligt kry för att kanske skissa fram en logga till Alexanders företag.. Troligtvis inget som kommer användas men kan ju alltid spåna lite.

ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0