God Kväll

Nu har jag varit duktig igen! Ringt om jobb.  Dom sa jag skulle mejla in cv och det har jag gjort. Jag har ringt um och fått en tid. Jag har lämnat in en läxa i tid! Känner mig riktigt duktig. Att få gjort allt det där. Nu ska det bara skrivas labbrapport till nästa Torsdag. Kan ju inte vara så svårt.. Eller ?
Borde städa mitt rum IGEN. blir stökigt på två dagar, om ens det. Tjejer är hopplösa när det gäller kläder och slänga dom på golvet:-) inatt drömde jag helknasiga drömmar.. Haha. Att jag blev bästa vän med gaybloggarn, massa andra skumma grejer. La mig tidigt igår och gick upp halv sju. Hur skönt som helst att få sova. Idag har jag haft multimedia då. och då har jag börjat på en nya "hemsidetyp" Innan nästa projekt börjar. Att göra/förbättra en riktig hemsida åt ett företag. Eller göra en adventskalender till skolans hemsida. Det fanns även en tredje sak som jag inte kommer ihåg i nuläget. Antagligen inget intressant.
På Studietiden pärlade vi för fullt. Vi har massa smycken nu. oj oj. När Fanny gjort en riktig hemsida till vårt projektarbete så kan ni gå in och köpa de smyckena som finns kvar efter mässan i Mars ( om vi ens kom med.. Har en reservplats än så länge...) Annars har vi en massa smycken att sälja. för sisådär 50 kr mer eller mindre, beroende på smycke.

Kan bli en grymmebra dag på Lördag. Åker väl till Daniel imorgon, sover där fixar iordning mig på Lördagen drar dit förfesten ska vara (ingen aning ännu, Thaimat blir det iallafall! Klart jag kommer!!)
Sedan drar vi in till kungälv och dansar till schlager!
Sofie och Frida och kanske Johanna hänger med! Snart är Angelica 18 och jag är hel. Känner mig inte hel när jag går ut, vill ha henne med mig. Min bäste vän! min högra hand liksom. Hur ska jag klara av att dricka med vänster hand. Det går ju inte... :o MEN SNART ÄR JAG HEL och hon är vid min sida! :-)
Vad händer på lovet då..? Min kärlek åker på skidsemester, utan mig -.- :-)
Vad ska jag göra när jag är PF en hel vecka.. ? umgås med min vännina Angelica kanske, var ju faktiskt ett tagsen... ? tråkigt nog :/ Blir ju så när det är skola då orkar jag aldrig göra något, bara gå hem och sova typ. Helgerna är jag hos Daniel, hon hos Hampus..

Nu ska jag ta mig en dusch sedan kolla film och sen hoppa i säng! Imorgon är det åter till MOPS berättelsen som gäller, sen foto sen graf sen projektarbete HALV FEM ! Hur klarar man sig. Det brukar ju spåra ur på den lektionen. kommer filmklipp inomkort.

                                Ja ett kort på de jag snart kommer visa som film... vad ska man säga....



Här har ni mig! I Nyktraste lagret. Jadå.
FikaFanny fyllde 18 :-)
Angelicas klänning!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0