Hola!

God Morgon. Vaknade åtta idag med. Åt frukost och kollar nu på Sagan om ringen. Första filmen är snart slut. Jag älskar verkligen trilogin. Fantastiskt bra! Och jag som var så skeptisk till filmerna i början, innan jag hade sett dom då.

Ändrade planer för Fredag också, Var ju tänkt att äta på Hard Rock innan, men eftersom det är alla åldrar så behöver vi inte lägga 130 :- för att äta där när vi kan laga ihop något smaskigt hemma istället. Men då blir det också krångligt, eftersom Hampus ska till Angelica får de ju bli hos mig eller henne, och det tar över en timme att åka ner till gbg, (Och sofia får åka först till Nygård sen till gbg haha, stackare :-) Men då får du ju se vilken bonnhåla jag bor i..) så man får typ äta tidigt, men då är man ju nästan hungrig när man kommit ner ju, så vi får klura lite på hur vi ska lösa de :-)

Frågade Alexander om han kunde köra oss ner. Men om det snöar , är han ute och skottar, då går inte det....



4 av 5 Katie.

Micah är daytrader och Katie är student. De bor tillsammans i en förort till San Diego i Kalifornien. En dag avslöjar Katie för sin pojkvän att hon har blivit förföljd av en spökliknande vålnad ända sedan hon var en liten flicka. Hon säger också att hon tror att vålnaden nu befinner sig i samma hus som Micah och Katie. För att bevisa att så inte är fallet köper Micah en videokamera för att försöka fånga de paranormala händelserna på bild.



5 av 5 Frodo



Kommentarer
Postat av: Angelicaaaaa ;)

sofia: ska vi kolla på sagan om ringen trilogin angelica?

angelica : shchööönönönnö

sofia: tar det som ett nej..?

2010-02-17 @ 16:48:07
URL: http://angelicastroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0