Sitter i skolan....

Sitter i skolan redan. Börjar inte fören halv tio. Var här kvart över åtta. Känns grymt! Älskar att börja sent. Men i detta läget spelar det ingen roll. Får gå upp lika tidigt ändå. För att annars är jag en halvtimma sen. Och det gillas inte. är ju Multimedia vi har, det är rätt kul. Blir kanske lite konstig efter alla koder. Men man återhämtar sig snabbt :-) Idag har jag endast tre lektioner, och slutar fem. hur går det ihop... Bläää, Medans typ resten av klassen har 1 lektion. Och den är klockan 2 eller 3. beroende på vilken naturlektion dom väljer att gå. Himla tur att jag slapp det. hade ju aldrig orkat åka till skolan så man är där 3.



Den här gillar jag! För er som inte ser, det är min mamma :-)


Hit ska jag åka iår. Blev ju inte av förra året...


Hittade massa bilder från då jag fixade "mamma 40" grejen :) Några av dom hamnade på Facebook!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag kommer till lektionen sen :)

Hör av mig när jag är i skolan

2010-02-04 @ 10:14:44
URL: http://heardofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0