Sitter i skolan...

Det är dött här. Börjar om en kvart med Multimedia som håller på ett bra tag. har änan tröttnat på att greja med hemsida nu. Vad trött jag är! och sminket är helt åt helvete... och jag har inget med mig. Hoppas emma kommer och att hon har med sig!! :) hatar nr man inte har med sig och kommer till skolan och det ser ut som krig i ansiktet.... :o Kan man inte få lite sol och värme så man kan få lite färg i ansiktet så man slipper använda puder! jatack.
Nu ska jag  köpa mig en dricka i cafet ciao!

 




Kommentarer
Postat av: Sofie Severinsson

Sån juice har jag sett förr! Vad är det för ngn!? :D Är den god? ;)

2010-02-09 @ 22:45:51
URL: http://severinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0