Ont i hals och huvud - Skola inställd.

Ja.. Ont i både hals och huvud. ¨Mina halsmandlar har fått ta emot mycket nu. Fast det är väl tur att dom har fått de, dom sitter ju trotts allt där för att skydda... Så fick jag höra att skolan är inställd. Pågrund av rasrisk! kan det bli bättre eller ? 
så här står det!....

Byggnaden Ale gymnasium stänger tillsvidare

24/2 kl 11.00

Vi, förvaltnings- och fastighetschef, har beslutat att ta det säkra före det osäkra och stänga byggnaden Ale gymnasium för all verksamhet pga rasrisk. Vi beräknar öppna huset åter den 1/3. Inga ersättningslokaler kommer att erbjudas.

Kontakt
För mer information se ale.se eller respektive verksamhets hemsida.

Berörda verksamheter:

  • Huvudbibliotek
  • Idrottshall
  • Kultur
  • Gymnasieskolan
  • Komvux
  • Mötesplats Ungdom
  • Café
  • Elevrestaurang



Nu ska jag kurera så kanske man kan åka till Daniel om någon dag..


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Tack sofia för "tipset" i mitt blogginlägg ! :)

2010-02-24 @ 14:55:11
URL: http://mathildatyyne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0