Onsdag - BadDay!

Sämsta dagen på länge. Var tänkt att jag skulle tränat idag. Men tappade lusten helt! Kollade Paradise hotel finalen. Då lägger internet av. Kanon bra. Blir man ju ännu gladare. Humöret sjunker ännu mer. Efter massa vel och efter att jag skrev klart läxan på datorn, fick jag det att fungera igen.  Kunde då skicka in läxan på its learning.. Bra det, sista dagen var i morgon. Fortsatte sen kolla på PH Jackie och Patrik vann.. Vilken jag redan visste, lite trist.
Skolan har varit seg, jag har iallafall gett allt på alla lektioner idag för att få annat att tänka på.
På Lördag ska jag på Combi med Emma och hennes kompisar, sen hänger nog Frida på, kanske Johanna och Annie.  Ska bli kul. aldrig varit där förut.. Emma säger det är bra på lördagar iallafall..
Angelica ska vi se på film och ha mys och kurdag på Fredag? Du ska ju kurera och jag kan äta gott :-)
Nu ska jag kika på Andra Avenyn!

inte ätit något idag heller, Eller åt lunch i skolan. men när jag kom hem. Har ingen ork eller lust att laga mat, men känner att hungern tar över nu.. så är väl tvungen att göra det iallafall... Skaffe en kock som fixar det, så maten är klar när man kommer hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0