Ny Design - igen..

Ännu en gång, har jag bytt design. Ska föröska hålla mgi till denna ett tag. byta ut headern mot en med bättre upplösning, ni ser ju hur suddig den ser ut. Eller så ber jag Fanny fixa en helt ny :-)
Men nu är det lite färg iallfall. inte så svart och tråkigt. Det tackar jag photoshop för.
Måste också säga att allt har jag gjort själv. ALLT. bakgrund och header. Är ju inte så mycket. Men har suttit halva dagen med det här.

Melodifestivalen idag då... han Erik (?) var ju inte dåligt fräsh. :-) Dom ögonen heeeee. Manboy eller vad låten hette som han sjöng.
Myste till det lite med Vin och kex.. Mummsigt.

Imorgon åker jag till Stan och kollar efter en snygg partyklänning för fredag:-) Sen kolla lite efter en student klänning. (kolla skor är ett måste!) 
Först balen den 20 Maj (?) om jag minns rätt, en Torsdag ska det vara iallafall.. På Marstrand. Sen den 2 Juni är det studenten! Då ska ALLA jag känner närvara.  Så Agge m familj får allt åka hit då :-) he he he.
Sen är det massa födelsedagar, Och en riktigt speciell.. Angelica! Då ska vi ut och göra staden osäker, utan våra boys, right ?

Men nu tickar klockan ska sätta på en film på Voddler som jag kan somna till.


Kommentarer
Postat av: Agge

Uppskrivet.....

2010-02-14 @ 10:07:01
Postat av: gabbi

Guuuuuud vad fiiin header! du e rikigt duktig du!

2010-02-14 @ 13:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0