Mitt huvud värker.

Hejsan. Tror bestämt att jag mått lite bättre idag. Men huvudvärken kom smygande lite då och då..
Tog mig ut till vardagsrummet för att se på tv, eftersom jag sett alla filmer vi har minst tre gånger. På
SF kanalen gick Så som i himmelen . Älskar Gabriellas Sång, Underbar låt. Sen började det naturligtvis att snöa så då ville inte tv vara med längre, iallafall inte den kanalen. Så bytte till Reality tv och kollade på Police in action.
Senare börja det snöa rejält. då ville ingen kanal fungera. Mamma och Emma gick ut och började med maten, jag gick in på mitt rum och la mig, hade så ont i huvudet igen. Mamma väckte mig när maten var klar. Fick tryckt i mig en del kycklingsallad. Var ju trottsallt jag som önskade denna maträtt. Ska försöka sova lite igen.


Kommentarer
Postat av: Sofie Severinsson

Åh, kycklingsallad! Jag har vart sugen på det hur länge som helst! Men mamma hittar alltid på annat att laga :(

2010-02-25 @ 21:02:19
URL: http://severinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0