Måndag!

Lyssnar nu på Taylor swift- Love story.
Och har gjort klart min naturläxa. Här ska jag minnsan få minst ett G. (Natur är inget för mig, förstår inte mycket av det som sägs i detta ämnet.) Samma i Religion. Men vi får väl se hur det får för mig där....
Idag i skolan har vi inte gjort så mycket. Kom tidigt vi var endast 6 stycken på grafen. Redovisade de 3 bra och dåliga internetsidorna.  Efter att jag ätit mig mätt på pasta och tsatziki (MUMMS) så drog Emma jag och Magda till stan för att handla lite grejer till vårt uf.  Sen köpte jag nytt puder. Eftersom mitt snart är slut. gick förbi din sko! Dit ska jag gå snart! Slutrea på massa skor. ohhh.
Vi var tillbaka till Grafisk Illustration. Där jag håller på med min mops berättelse.. Eller berättelsen är gjord. Ska bara göra lite bilder som ska finnas i en "bok". Höll på med framsidan, fint sommarväder och allt.... Den var nästan klar när Magda säger....
-ehm, Får jag säga en sak.. Alltså jag har för mig det var vinter...
-´Nää du skojar ?
-nä.. vänta "hon läser ett stycke ur boken där det står att det är kallt osv.."
-Neeeej! Magda var du tvungen att säga det!
-Var väl bättre att jag sa det nu än när du var klar med boken..
-Ja jo. Men nu måste jag ju få snö på granarna och försöka göra en jacka på henne nu.. (I illustrator) Ni fattar inte hur dålig jag är på det programmet. Ni ska få se framsidan nästa gång jag är i skolan och kan printa den...
" Magda tittar på min konst och skrattar"
-.-
Har haft mensvärk hela dagen och huvudvärken kom smygande när vi kom tillbaka till skolan från stan..
aj aj.

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Men tänk vad bra du kommer att bli på Illustrater, när du får ändra och hålla på:-)

2010-02-01 @ 20:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0