Lördag

Ser dött ut, Åker väl upp till sjön med mamma och dom.. Kanske kör lite, sen åka ett varv med längdskidorna.... ? när man ändå inte har något att göra.. så varför inte.?  Egentligen vill jag åka till stan men så blir det inte.. 
Den så kallade alla hjärtans dag är väl som vilken annan söndag som helst? Jag ska bara vara hemma och göra ingenting som vanligt. Daniel åker till fjällen imorgon ju så han får jag inte se på en vecka.. Jag vill också åka skidor!!! Man kan inte göra ett skit när man inte har pengar... Var ju prat om studentresa med klassen.. men det kommer ju inte jag kunna göra eftersom 1000 kr kommer man inte ens från landet.. Roligt.
Lovet ser också dött ut, ska väl träffa Emmelie.. och sen sofia.
Fredag är de hard rock som gäller, Lajv spelar där då. Hoppas Sofia vill följa med mig :-)
Det är väl det enda jag planerat in.
Är så trött på allt nu, skola.. läxor.. jag orkar inte. För mycket för mig. 100 veckor semester i typ thailand hade inte varit fel. Flytta dit eller något. Ingen känner en.


Jag blir galen på mig själv....
Finns nog ingen jobbigare människa....
hatar de....


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det för ålder på fredag på hardrock cafe`??

2010-02-13 @ 15:41:07
Postat av: Sofia

Osäker på det. Men är man där tidigt o äter så är de nog lungt

2010-02-13 @ 17:36:17
Postat av: Agge

Han får väl bjuda med dig till fjällen, suck......

2010-02-13 @ 19:36:58
Postat av: Sofia

Fanns inte plats..

2010-02-13 @ 23:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0