Lördag och Söndag.

Igår vid tre tog jag bussen till Göteborg, och därifrån till Kungälv. Jag och Daniel gick och åt på tai lee. Gott. Sedan gick vi och bowla på nordmannabowling eller vad det heter. Daniel vann ganska rejält, men jag ledde i början faktiskt! Sen blev min arm trött. Det var trevligt....
Sen åkte vi bil hem till honom, gjorde väl ingenting ? Började titta på The signs, men Daniel somnade nästan så jag sa att vi skulle stänga av och se imorgon istället. Idag vaknade Daniel vid tolv, så vi satte på filmen då och fortsatte se.. Sen åta frukost och tillbaka igen och se klart filmen. Vid tre kom Daniels mormor och margitas Syster Diana med sin Ann. Anders har fyllt år så de var lite firande av honom med mat och efterrätt. Gott.

Ja och imorgon är det skolan som gäller igen. På Torsdag morgon har jag tid på UM !. Inte glömma..
Nu är jag hemma för Daniel ville inte ha mig kvar. För han ska plugga...
Hoppas jag inte smittat honom med min sjuka hals..
Då lär jag få mycket skit..


Idag fyller ju Alex R 21 också, grattis.

Förövrigt så vill jag flytta! Det vill jag verkligen, pallar inte bo kvar här på landet. Hit flyttar man när man är äldre och har massa barn och får inte plats i en liten lägenhet i stan!



Ellen visar stolt sina snygga tights.
En sak ska ni veta. Jag ska ha lika underbar och söt
unge som hon är! (som alla har hon bad days) dom kan jag gärna få stå över.

Hörde nu att de ska bli storm... ? hm.. bra eller dåligt ?

see u later
.......alligator


Kommentarer
Postat av: Agge

Fast de är inte så ånga, de dåliga dagarna:)

Vi har allt en väääldigt snäll tjej har jag upptäckt när jag pratar med andra......

2010-02-28 @ 21:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0