Let´s Dance får det bli..

Det är Fredag, yes! Fortfarande sjuk.
Så vad händer för mig en seg Fredag som denna då? Ingenting. Farmor Fyller år idag så pappa, mamma och Emma ska ner dit.. Alexander sover... Jag blir alltså helt själv. Vad roligt! Lets Dance börjar ju om en halvtimme får väl invänta det då. Känner mig iallafall lite lite bättre idag.

Längtar till studenten! En del har ju fått sina studentmössor i skolan! Jag vill också ha min!
HAHA. Undrar när lillDaniel får sin mössa, med tanke på att han beställde sin för ett tagsen, inte i höstas utan i år.
Klant.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är bäst älskling

2010-02-26 @ 21:44:17
Postat av: s

Du med gos

2010-02-27 @ 07:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0