Helgen.

Kom till Daniel på Fredagen. Vi skulle åkt till Stan och kollat när hans kompis DJ:a. Men så blev det inte..
På Lördagen åkte jag till Emma vid 19. Väntade på Sanna och Mika, sen gick vi ner till Surte Centrum och köpte Thaimat. mumms. Kollade lite på melodifestivalen när vi åt,  inga bra låtar. 
Sen kom Pernilla och Julia, också kompisar till Emma. Vid tio tiden körde Mika oss till Combi där Sofie och Frida hade väntat.. Inte alls mycket folk. Köpte en cider och dansa lite sen bestämde vi oss för att gå till Malt och Humles, då var det bra musik och mycket mer folk.  När Emma och Pernilla kom var det typ schlager som spelades... Vad hände liksom ? Sofie och Frida fick dra tidigt, eftersom bussar inte går så ofta åt det hållet.
Daniel ringde vid halv tre. Då va dom i Kungälv så åkte hem då. Igår var det en riktigt seg dag för min del.  Vad gjorde vi? åt, kolla film och tv typ.

Har precis ätit nu. Kom hem från Göteborg för en stundsen, där jag, Emma och Magda var på mäss-seminarie. Vi saknade tre från gruppen. Tråkigt. Slutade 40 min före där iaf. Så han med kvart i sju bussen hem! 
 
Göra lite pop corn och titta på Simon & Tomas!
föresten nu är Historian fixad!  Vi ska ha historia på Onsdag em 15-17 suck.
enda dagen jag slutar hyfsat tidigt är Tisdag. och det är efter tre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0