God kväll

Skolan har varit seg som vanligt. Slutade kvart över tre.  Träffade Angelica :-) Åkte med henne hem var där i typ 20 min. Gick ut för att ta bussen hem.  kikade på hennes daniel(tvbänk) snabbt också. Riktigt snygg måste jag säga. En sån vill jag med ha när jag skaffar platt tv. :-)

Idag har jag inte gjort värst mycket. Försökte göra en läxa förut, men det gick inte. Behöver hjälp  tror jag.. Sen har jag kollat på en film. Ätit, duschat. Ska alldeles strax bädda ner mig i sängen och kika på full frys som jag kan somna till.

Ska ha ringt två samtal idag också. men det har inte hunnits med.

Har kikat på lägenheter.. (brukar jag göra när jag inte har något annat för mig..) Hittade en i Majorna, där jag någon gån i framtiden vill bo :-)  klicka här för att se

haha. Sen såg jag en lägenhet på guldheden en 1a. utan varken dusch eller badkar... :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0