God Kväll.

Vad har jag gjort idag egentligen.. ? inte så mycket faktiskt. Städat lite, tvättat, hjälpt mamma med maten, kollat film, fb nördat, bloggat.. Det vanliga mer eller mindre.
Älsklingen ringde för en stundsen också. han har inte lyckats bryta några ben i kroppen ännu :-) Men ont(träningsvärk antar jag) hade han.. hehe. Stackars liten. Därför man väljer att åka skidor, så slipper man smärtor i rumpan och benen och armarna på samma sätt. Det är skitjobbigt att åka bräda. Jag testade ju ett par gånger i kläppen, upp för liften gick galant. men ner för backen var det värre med. Brädan gick åt sitt eget håll, Visa inte hänsyn för någon. haha och ont fick man!

men nu ska jag sova tror jag bestämt, är änna väldigt trött.

Kommentarer
Postat av: Angelicaaaaa ;)

... glöm inte att du messa mig kl 11 enbart för att säga att när hästar e kåta är dom brunstiga och dräktig är när dom e med barn ! haha

2010-02-18 @ 16:31:25
URL: http://angelicastroms.blogg.se/
Postat av: Sofie Severinsson

Hmm.. Ja det skulle jag säga.

2010-02-18 @ 17:44:10
URL: http://severinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0