12:12

God Förmiddag. Vaknade väldigt tidigt idag också. Sovit dåligt i natt med. Men mår mycket bättre idag, och halsen känns som den är på bättringsvägen. Känns som svullnaden har gått ner. Daniel kommer inte hit idag heller, eftersom han inte vill bli sjuk, eftersom att han snart börjar jobba.. Vilket jag förstår. Så om han behagar att vakna och ringa mig hade varit bra. Kanske skulle ses i stan. Kan bli rätt skönt för min del att få komma ut lite. Han får hålla sig två meter i från mig :-) om han inte vill bli sjuk. hehe nejdå. Men INGA pussar. Har inte ätit något än. Finns inget att äta heller för den delen....
Får väl gå ut och försöka hitta något som mina smaklökar gillar..



Skrattar fortfarande när jag ser denna bilden...
Jag och viveka dansar på baren, Angelica står med armen i luften med kamerafodralet och viftar vilt!!!!!??? Varför? haha. Kenny har ju kameran. Ser lite kul ut :-)

Ja Angelica minnena bara strömmar. Galna kvällar :-)




Det är bevisat... Jag har långa armar.. hee
Båtutflykten var förövrigt en födelsedagspresent från Kenny och Viveka.
och på köpet fick jag en kär turk efter mig. Har ingen bild på denne.
Men han var väl ändå en knatte!? As liten.. nejtack.
hela båtresan fick jag stå ut med hans blickar, leende och dans haha.
sen kom han såklart och skulle visa en sån där taggboll uue.
Fotografen var inte helt frisk heller. Men var någon det på hela de landet hehe ? nej tror inte det.. :-)  En riktigt snäll... Adem! strandkillen. Råka dock riva ner deras glass skylt. Då Kenny(eller vem det nu va) sa vad som hänt till Angelica, svarade hon "svimma hon i sanden!?" Som sagt, hade förväntat mig en annan reaktion av denna kvinnan jag kallar min bästa vän! :)

Skulle kunna skriva en roman om allt som hände.

well ...over and out!


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Tack för frullen/lunchen.

Puss, puss

2010-02-27 @ 15:57:41
Postat av: Angelicaaaaa ;)

hahahahah, ååh svimma i sanden alltså ;)

det bästa för dina smaklökar e nog bakpotatis!

2010-02-28 @ 13:00:11
URL: http://angelicastroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0