10.50

Då har jag dammsugit i hallen och köket, försökt få igång kaminen, går ju aldrig när ja ska göra det. Får väl vänta på att mamma ska vakna, Gud vet när det blir.. så sent som hon var hemma idag. Vill inte frysa! Sen har jag diskat upp lite grejer som ska användas idag, ställt in vinet i kylen..  Små plockat lite.
När man vaknar tidigt finns det inte så mycket att göra. Varför inte vara duktig då ?  Slapp iallafall gå ut och skotta, för det hade någon redan gjort (!?)

Ska kanske äta frukost nu, klockan har änna runnit iväg, den är redan 10.50

Angelica och Hampus kommer förhoppningsvis vid 3 och då ska jag och Emma gjort klart allt, bara för dom att sätta sig till bords.

Sen kommer Farmor köra ner oss vid halv fem, och lämna Emma hos Embla. Är väl på hard rock kvart över 6 skulle jag tro. Om allt det här med bussar stämmer. Med tanke på hur mycket snö det har kommit.

Dags för frukost. ha det drit bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0