Jag hatar honom..

God Morgon. Det är väl konstigt, att man alltid vaknar tidigt när man inte har någon skola..
Dessutom kunde jag inte sova inatt.

Strax blir det väl frukost, därefter skriva tio frågor till ett historiaspel vi gjort i skolan.  barnnivå på det.. :-)

Vill väldigt gärna åka skidor, Frågade min bror om vi kunde dra upp några st.. Ville han det?  nej... Vet inte hur många gånger jag försökt umgås med honom, men han vill aldrig...

Glömde berätta en sak som jag fick veta på Historian. Niklas (han jag hade osm lärare...) När vi pratade så sa han att jag hade fyra prov att göra på en tenta dag. Då nämnde han aldrig första/andravärldskriget. Varför? Jo jag fick Godkänt på det provet. Sen fick jag välja bort en.. då valde jag bort kalla kriget.
Men nu i Onsdags när den nye läraren Anna (?) Rabblar upp vilka jag hade godkänt i, säger hon Kalla kriget. OCH jag vet till 100% Att jag fick godkänt i första-/andravärldskriget. Varför har han då inte skrivit in det ? Så nu måste jag alltså göra om den delen också. För Anna tror väl inte på mig ? ... Synd att jag inte har kvar provet, eller kanske. Ska rota igenom ALLT.  NIKLAS borde avrättas. Värdelösa lärare. Blir så arg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0