All I have to do is dream dream dream

Bion igår var bra faktiskt. :-) gött ljud iallafall! precis så det ska vara.
Kaos var det att hitta till parkerinen vid burgården. Eller hitta den är inte så svårt men att komma dit. Sebbes lokalsinne var tydligen inte på topp. Så ringde pappa.. Vi kom dit iallafall. hhaha. Och hemmåt körde vi fel, så fick göra en Usväng.. för vi kom på 45an mot centrum. Men det gick kanon ändå :-) Sedan åkte vi med dom till Världens ände verkligen - Hjärtum. var mer än 7 km från lilla edet. Värre än Nygård. iallafall Spelade kort. Jag förlora först så klart. Sedan satte vi på filmen Shutter(klicka på ordet så kommer trailern). Den var lite småäcklig.
Sebbe körde hem oss efter den. mycket mycket snällt!! ,
var väl tänkt att åka dit idag och bada Jacuzzi, men pappa avrådde mig från att göra det med tanke på halsen. och det är ju klart. Ska väl bli frisk någongång.
Så istället ska angelica komma hit så ska vi se The Grudge och Catch me if you can. Grudge har jag aldrig sett klart. utan sett typ tio, tjugo minuter sen stänger jag av. Så nu ska jag göra ett försök till.Sen kom jag på den briljanta iden att Angelica ska få testa på Raclettemiddag. :-)








Sofia har talat

Kommentarer
Postat av: Angelica, vem annars?

heeeeej sofia :D

2009-09-05 @ 14:02:45
URL: http://angelicastroms.blogg.se/
Postat av: Sofie

Haha, inte hitta till burgården ;) Fiiint ;) JAG VILL HA KÖRKORT! :D

2009-09-05 @ 22:32:29
URL: http://severinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0