trött

Den här elevens dag var ju inte alls för rolig. Var på stationen gissa vad.. Burk 1: Mosade bananer och russin, burk 2: En plast blomma. Burk 3: Stearin..
Skulle varit värre saker, Helt klart. men men.
Är väldigt trött nu. Känner inte för att göra någonting idag. Men har ju lovat att dra ner till Angelica. Så ska nog sova lite tills hon kommer hem. och sedan dra ner.
Nu vet jag vad jag ska ha för tatuering och var! En räv bakom örat. Lite tufft. Får se när de blir av och så.. Blir väl inte än på ett tag..
Jag har funderat på Kalastiden.. Och tycker att fem snåret är lagom! Så kom vid 17.00
Två veckor kvar till min dag. Och 3 veckor kvar till Turkiet. Ska bli så skönt att vara borta i två veckor!

Kommentarer
Postat av: Agge

Då kommer vi vid 17 tiden då trevligt:)

Ska bara hitta barnvakt också så vi med kan åka till La Plaza......



Presenten är inhandlad.....

2009-09-15 @ 07:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0