trött på skiten

Booring. Skit dag. Studiebidraget kan inte behaga att komma till mitt konto utan skakomma som en lapp hem som jag måsteåka ned med till banken och lösa in. JOBBIGT. varför inte bara skicka ut pengarna. ett jäkla vel! har inte tid med det. Sen ska studentmössan betalas.. Nästan 600 kr på det. och sen balklänning om några månader.. återigen en massa pengar som försvinner. Jag är en fattig student som behöver ett jobb!! suck. Finns ju inga. Blir less på det här ..

Kommer aldrig kunna klara mig själv. bo hemma hela livet. jihooo. Vad roligt. Nygård kan ta sig i rumpan.
idag är en dålig dag. riktigt dålig.


åt thaimat med Angelica i Nödinge förut. gott. Sen åkte vi till Kenny och Viveka en stund tills pappa hämta upp oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0