Tisdag idag va

Hej segast i hela världen.
Nu är det inte långt kvar tills vi åker ju. Onsdag imorgon. torsdag, fredag. Sen är dagen inne. åker ju på kvällen så kommer man gå hela lördagen och vara spänd.. Allt det där.. har ju aldrig flugit förut. har inte ens tänkt på vad jag ska packa ner. Eller har ju tänkt lite så. Men inte exakt vad. Skolan idag har varit seeeeg. tråkig. och allmänt jobbig. har itne så mycket att säga idag faktiskt...
Fick jag i present:
Pengar
Parfym Avril Lavigne
Parfym Carolina Gynning
Presentkort på kicks
Sänglakan och allt det där
Paraply
blommig shorta
Halsband
Armband
Solhatt
Turkiska lire
Ringar
Blommor
Resa
princess krona
TACKAR SÅ MYCKET FÖR ALLT

Kommentarer
Postat av: Sofia

gud va skönt att få komma iväg.

Jag är såå avundsjuk, jag vill också. Bli inte förvånad om du hittar mig i din resväska:P

haha.

Du får ha en bra semester:)

2009-09-30 @ 10:34:03
URL: http://heardofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0