Sofia kan städa.. när hon har lust.

God morgon. uppe med tuppen idag, fastän jag kom hem vid två i natt.
Drack Dukoral eller va det heter för snart en timmesen. Så snart kanjag äta! Hungrig som ett djur.
Har städat lite i mitt rum, behövs ju eftersom jag har kalas nästa vecka. Men lär få städa igen innan. Har tvättat lite igår och idag.. Ska snart dammsuga och sånt.. Sedan plocka ur diskmaskinen. OCH SEN! äta. När Angelica vaknat (vilket kan bli nu, sen eller ännu senare höhö) Tänkte jag promenera ner till Nygård och hämta moppen. Sedan.. då vet jag inte vad jag ska göra. Eller jo. är väldigt sugen på spela lite gitarr. Så det ska jag nog göra.
Idag händer väl inte så mycket mer än att Daniel kommer. får se vad vi ska hitta på här i kattunga (hundvalpa som dennis sa). HAHA. väldigt roligt var det då. Den killern glömmer man inte. klassens pajas helt klart :-) Saknar faktiskt högstadiet lite.. iaf 7, 8 när man hade en så rolig klass.. Skrattade varenda dag p g a dom. ha  ha.
Tiden går sjukt fort. Går redan sista året på Gymnasiet. 9 gick jätte fort även 1 och 2 i gymnasiet.
Men nu är det tufft vill jag lova. Projektarbete.. Sen ska vi göra ett uf i projekt och företagande. två stora projekt.. på väldigt kort tid. har i stort sätt bara våren på mig. Eftersom man ska ut på praktik efter höstlovet.. där ska jag vara ända till vi slutar i December! sjukt. Men fick en bra Praktikplats. ingen i klassen har fixat sig en praktik ännu. Så känns skönt att jag lyckats:-)
men nu ska jag dammsuga!
kösshaj

Kommentarer
Postat av: angelica den bästa ström

svar: MEEEEN! Josefina i Pettsson & Findus ! När dom 2 ungarna kommer på besök

2009-09-19 @ 11:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0