Sing me a song

Igår var det en lugn kväll hos mig med lite folk. mer exakt fyra stycken.  Angelica kom hit ganska tidigt för att hjälpa o göra iordning emma för Jessicas fest. Mamma, pappa och emma åkte upp strax innan klockan 6. Angelica och jag käka då. Sedan kom Sebbe och Hampus och vi satte på film. Vid tio ringde morsan och ba dmig hämta emma. Vi åkte upp med bilen.. tjöta lite när vi var där.. Åkte hem igen, kollade vidare på the grudge 1 sedan 2an och där efter .. kommer inte ens ihåg filmens titel. jag halvsov genom hela filmen.

Ska till Angelica snart. 
Åker nog till läkaren imorgon så jag får tabletter för halsen.
Hoppas veckan går fort. Förpå Fredag blir det Stockholm som gäller.
Sofie den fina fyller år på Torsdag! :-)
därefter är det Sofia som fyller (17:e) :-)

Ciao







Sofia har talat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0