Nyponsoppa och sängen

ska snart göra mig lite nyponsoppa och lägga mig i sängen igen eller kanske lägga mig i soffan och kolla tv. om jag får vistas där ute vill säga. har fått stränga tillsägelser att jag inte får vara där och smitta ner luften så övriga familjen blir sjuk.  hehe. Men tänker jag göra ändå, en lite stund bara.

Huvudet värker jätte mycket, känns som någon har tappat en sten på de.
Har kollat klart på Sagan om ringen trilogin nu iallafall.

Fick inte studiebidraget i måndags? Vad hände där liksom ? tror dom att jag ska klara mig från slutet av juni till slutet av september är dom ju dumma i huvudet. inget jobb, inga pengar, ingen fritid. Hatar det!
Fritidskortet har gått ut också.  kan inte åka till daniel. Så han får väl komma hit. men då måste jag städa mitt rum. och det orkar jag inte.

Längtar till Stockholm.. åker 11:e September.
Längtar till min födelsedag, 27:e September.
Längtar till Turkiet, 3:e oktober.


Nu har jag tappat lusten för allt. Blir så arg när man inte har pengar och int ekan göra något!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0