Mår inte bra alls

usch för sånt här. Jag som aldrig var sjuk innan. Dom senaste två/tre åren har jag varit sjuk jätte mycket. Speciellt efter halsbölden.  Så rädd att jag ska få de igen. För nu vill jag inte ta bort dom. Såg hur "jävligt" sofie hade det.OCH det vill jag inte vara med om själv +att vi ska åka till stockholm snart, jag fyller år ska till turkiet.. Måste man bli sjuk nu då!

men men Edetnatta va skoj. Träffade ju Hampus och dom. haha. Tiden bara rann iväg. I söndags på morgonen mådde jag inte bra allt. tänkte först att jag var ännu sjukare.. men var nog bara dagen efter illamående. ändå drack jag inte mycket alls. Men somnade om vakna lite senare mådde mkt bättre. var bara halsen som var sådär.
åkte ner till stan träffade Daniel. Vi gick på bio, den där nya vad hette den District 9 eller ngt. Mysigt. Sedan åkte vi hem till han.. Sovit hos honom till idag. Gick på svenskan och klassrådet sedan var jag tvungen att åka hem.  Mådde inte alls bra.. gör det inte nu heller. men skönt när jag kom hem och fick sovit lite. Fast svettades ju som en gnu eftersom solen lyser rätt in i mitt rum hela eftermiddagen..såklart!



Kommentarer
Postat av: Agge

inte så farligt att ta bort dem alls.

Krya på dig

kram

2009-09-02 @ 22:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0