Inte en god morgon.

Jisses vad trött jag är. Börjar halv nio idag. Slutar runt två. Ganska skönt med en kort dag idag.
Händer inte så mycket resten av veckan. Skall ner till Göteborg och fota skyltfönster, en uppgift till Expo.
Segt... Ska analysera och sånt där. Ska träffa Annie runt fyra,. om jag orkar vara kvar tills dess.. Beror lite på när jag är klar med uppgiften..
Till helgen vet jag inte vad som händer.. Söndagen ska jag iallafall åka med Angelica när hon ska tävla. :-)

Förstår mig inte på folk ibland.. Speciellt Niklas.A ! ni vet nog vem jag menar.  han beter sig omoget och töntigt.
så Löjligt av han.. Orkar inte med sånt folk. dom borde hängas allihop.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0