Dålig dag!

Hungrig som en varg just nu.. Men pappa har inte kommit hem ännu. Så blir ingen mat förän han har kommit hem med grejer.. Min mage låter som de gjorde på värdskrigen!
Va äcklig spagetti och köttfärssås i skolan... Hatar skolans mat...
Idag på Grafen hade vi iallafall fika! Det var Magda som stod för det denna veckan.

Eftersom det är lilllördag idag.. Vill jag väldigt gärna ha cheez ballz :-)

Nästa vecka blir de bakvecka inför kalaset..
Angelica ska jag tvinga hit också! Så får  hon hjälpa till :-)


Kommentarer
Postat av: angelica såklart ;)

"aha, men denna gången får inte josefina vara med , för senaste hade hon senap i degen!"



HAHAHAHAAH, vilken "film"?;)

2009-09-16 @ 18:43:41
URL: http://angelicastroms.blogg.se/
Postat av: Mamma

Då är det bäst att jag köper ingredienser då:-)

2009-09-16 @ 22:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0