Chill

Vaknade klockan sju idag. jätte tidigt. usch. Gick ner till Frullen vid halv åtta kanske. Fanns massa! Jag tog åt mig ägg och bacon! Och fruktsallad. och te, och juice.. En jäkla massa med andra ord. Massa frukt och gott. Sen när vi skulle gå efter en och en halv timme så ser jag att de finns (thai)mat liknande.. nudlar och sånt där.. :o det missade jag helt. Samma med Pannkakor! Så det blir min frukost imorgon!

Sedan åkte vi upp till översta våningen och gymma lite. Herregud klarade knappt tio min på en sån där gå sak.. Va det nu heter.. En sån man går och samtidigt håller i en grej som också rörsig. äh ni fattar inte.. Men iallafall efter en halvtimme av svett träning och massa vatten! Så gick jag tillbaka till rummet tog en dusch. Emma stanna kvar vid poolen och badade lite. Jo det finns pool här med. :-) inte speciellt stor men, det finns. Ska iväg snart tror jag.. Till Livgardet där alexander är.

Caio


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0