18.

OBS kan finnas mycket felstavning i detta inlägg


Idag är det ingen vanlig dag för det är sofias Födelsedag hurra hurra hurra.

Idag tillbringade jag min dag hemma lite smått seg sådär. Vaknade klockan sju i morse. Gick då upp för kunde inte somna om för de snurra så i huvudet. efter en massa glas vatten börja jag piggna till. Sedan frulle när dom flesta hade vaknat.. Jag och Ellen gick sen in vid 1 och väckte Daniel. Tyckte han kunde vakna då.
vi kolla film och jag somna till ... Sedan var klockan väldigt mycket helt plötsligt så vi åkte ner till Älvängen och köpte pizza. mmmm så gott!

Igår gick jag upp runt sju också.. Fråga mig inte varför. Bakade två rulltårtor runt 9 kanske. Misslyckade blev dom. Klart att ingen ville ha dom! Sen fick jag raka alexanders hår.. Det lilla han hade på huvudet.  Sedan kom Angelica vid 11 och vi gjorde tårta. Sedna skulle hon dra så jag gjorde den andra själv. Gick ju bra det med. Sen var det bara att hacka grönsaker.. Stå och göra det är inte bra för min rygg kände jag. Fick jätte ont... men
klockan gick och Agge kent och Ellen var först hit. Börja göra iordning mig och det där.. Vid fem börja folk droppa in en efter en väldigt tätt.. hann ju inte hälsa o tacka ordentligt. Bjöd på Tacos till mat. Fick en lugn stund.. när jag hade ätit gick jag och satte mig hos Gänget i hörnet.  När alla hade ätit och var mätta och hade väl smält maten också.. så började jag och angelica att fixa tårtan!  eller Garneringen till den. då kom Daniel.. Av honom fick jag ett jätte jätte fint halsband :-) . Stressad som jag var med allt så blev de ett snabbt hej och tack. åter till Arbetet. har nog aldrig hjälpt til så mycket här hema som igår! När vi hade ätit tårtan och allt det där.. Började vi dricka mer. Folk begav sig hemmåt. Vissa skulle ju ner till La Plaza så dom fick man se senare. Andra skulle bara hem.
Singstar kördes igång och det var ett väldigt sjungande. klockan gick återigen och det var dax att bege sig till älvängen. Alla kom in som skulle in inkl Angelica! :) Väl där inne var det ju en timme kvar till jag fyllde år på riktigt. Och den timmen var lååång.  Sedan var klockan 00.00 Och GRATTIS TILL MIG.  Gick runt där med min fina krona på huvudet. och folk fråga varför jag hade den. då svara jag glatt: jag fyller år!  Ännu ännu senare Fick jag leda ringdansen! Gick väl bra i början men sen tappa folk så då sket vi i den och började dansa istället. därefter kom jag upp på scen och fick sjunga lite lit emed Mikael o Totto. :-) Roligt roligt. oförglömlig kväll ska ni veta. Alla som va där som jag känner och alla som gratta mig tack så hemskt mycket!
Sen missade jag ju när Martin fick sjunga! Men Hörde att det skulle varit bra! Vilket jag absolut tror på!

Kommentarer
Postat av: Hampus tha man :D

ja må hon leva ja må hon leva ..... GRATTIS :D

2009-09-27 @ 20:19:14
Postat av: Sofia

Tack Hampus! :) Näst gång är det din tur:)

2009-09-28 @ 06:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0