Två dagar kvar till en lång resa hem :-(

Denna veckan har gått väldigt fort. Och Pengarna har snart tagit slut av alla club besök. Va ute i Lördags måndags och tisdags. Havanna club och två sekunder på Robin hood typ. Inget att ha..
Igår åskade det något så in i bomben. Blixtrarna var lila. Och när vi skulle äta här nere på hotell resturangen så kom de en jätte smäll. Viveka började gråta. Jag hoppade till och trodde hjärtat skulle stanna. Vi åt pepparbiff. Gud så gott! Såsen var ljuvlig. Annars under veckan här väl inte hänt ngt. Träffade två stockholmare på en bar i Måndags.. Och på havanna träffade vi tre st från Gotland. visade också sig vara killarna som bor precis mitt emot oss. Som vi hade sett kvällen innan. Känner mig itne så brun längre.. :( Tänkte jag skull eut och steka idag och imorgon! så man får lite mer färg.
Förövrigt har dessa två veckor varit underbara. Varit så skönt att bara ta det lugnt och så. Just nu laddar jag upp bilder på Facebook. Så ni får kika in där och kolla.

kul under resan:
1. I plygplanet:
När man ska starta färden måste flygstolen vara uppfäld. Så kom en vlygvärdinna och sa till Viveka att sätet måste vara upp. vivekas säte var sönder.. Så viveka Svarade: men Im åking bakåt..

Vi åkte Taxi.. christer säger i taxin till alla turister utanför. jävla turister..
och sen tar han taxigubbens visitkort och sträcker ut handen mot turisterna och säger Reklamos.



nu kom jag inte på ngt mer.. .. ..

Kommentarer
Postat av: angelica :D

pepparsteken smaka skiiiit...

2009-10-18 @ 22:19:25
Postat av: Kenny

En nutellastek hade du väl gillat. Pepparstek är as gott...

2009-10-19 @ 12:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0