Torsdag

Åh vad jag känner mig duktigt. Gick upp ur sängen vid halv ett.. tyckte att mitt rum var alldeles för stökigt. så idag har jag bara städat och tvättat. Tråkigt, men är ett måste. Sen gjorde jag lite lunch till mig själv. hatar verkligen att städa, finns inget tråkigare. Undrar hur min lägenhet kommer se ut, sen när jag flyttat. Borde skaffa mig en sån där städtant. Pappa kom nog hem nyss, då blir det käk snart. Det var prat om taco men jag vet inte om det var bestlutat eller bara en tanke.. Alexander kommer tydligen hem idag också. inte sett honom på ett tag. Väntar också på att min älskling ska komma.. Han skulle tydligen hem efter att han repat, så han borde väl dyka upp snart iallafall.
Imorgon ser det ut att bli halloween fest på Trädgårn. Så funderar på det. Får ju faktiskt cash imorgon.
Runaway - Bon Jovi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0