This years love

Varit hos min Älskade sen i Lördags kväll. Åkte hem idag när han skulle till sjukan och ta bort gipset. Åh vad jag gillar honom! Hade han aldrig frågat hur gammal jag var på båten, då pappa fyllde år hade jag aldrig träffat honom. Tacka gudarna att han gjorde det, och tacka gudarna för min nyfikenhet haha. (A).  Nu har vi varit tillsammans i två månader och två veckor eller vad de är..  :-)

Åkte till Nödinge och väntade på pappa, som kom ganska fort. Hade väntat mig att vänta länge. Men inte idag. Skönt det. Och ni ska veta vad skönt det är med lov. Och vad sugen jag är på att gå på krogen. men fattig som man är får man vänta till helgen för då har jag pengar.. Men grejen är ska köpa present också, och nya skor till mig hade jag tänkt. och skor är inte billigt så frågan är om jag kan gå ut.. kan kan jag ju.. behöver ju inte köpa något på krogen, dricker tillräckligt innan bara.. Lagom så man kan komma in också såklart. Skriva upp sig på lista också så går man in gratis.  Får väl se. 

Har suttit och försökt lära mig en låt jag fastnat för.. Gitarren kom fram och herregud vad jag spelat. gång på gång. Den är så bra. Och jag vill kunna den på guran!

A Lonely September - plain white t's




Kommentarer
Postat av: angelica

den låten är ju inte ens svår xD

2009-10-26 @ 22:26:17
Postat av: Anonym

Försöker få den att sitta i huvudet också. kunna utantill....

2009-10-26 @ 22:33:10
Postat av: angelica

ahaaa,,, den var klurig i början...

2009-10-27 @ 13:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0