internet är knas

här på andra våningen är internet knasigt. men hos Kenny och Viveka en våning ner är det bra.
Men men. Legat på stranden nu i tre dagar. Börjar få färg. min rumpa är krit vit... mycket fint. speciellt när man har string på sig. oh så fint. Eller hipster också.

igår fick jag solsting. hej och hå vad det kan gå. Gick med kenny och viveka o skulle köpa glass. Sa att jag kände mig snurrig och var tvungen att sätta mig ner. Sen vingla de till och ja putte ner glassskylten. Sen kommer jag int eihåg mer fören jag kommer tillbaka då jag sitte ri en stol med is  i handen ;P hhaha. inte så farligt osm det låter. Var itne borta så länge som tur var. Så´idag hade jag på mig solhatten!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas nu att du har lärt dig nåt av denna händelse. Ta vara på dig.

Puss & Kram

2009-10-06 @ 21:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0