Hemma

Och Fryser skit mycket. När vi gick av planet och in i bussarna frös bara då. skakade skit mkt medans vi väntade på att resten av folket hade gått av. Väskorna kom rätt fort faktiskt. Så var redan vivekas föräldrar där och välkomnade oss :-)
Kommer inte ihåg var klockan var när jag kom hem. men Emma flög på mig med kramar när jag kom in genom dörren. Sötis. hade lagat mat och massa också, och chokladpudding hade hon fixat med. Men jag blev så mätt efter den goda maten och väldigt sömnig som jag var så strunta jag i den igår och gick o la mig istället :-) Så Daniel kommer väl hir efter han duschat o allt det där. Som man har saknat honom :-) min babe

Så skönt att få sova i sin egen säng . den i Turkiet var stenhård. haha :-) men hade ju inte varit fel att stanna kvar alls. värmen var så --- finner inga ord:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0